Tal com anunciaren el passat dia 2 de març des del Consell Rector, la CVMC ara estrena nou logotip i identitat.
El Consell Rector ha donat el vistiplau al canvi de logotip de la CVMC, el disseny i desenvolupament del qual realitzarà l’empresa valenciana Menta. El nou logotip busca més senzillesa i una millor convivència amb la imatge d’À Punt.
Hola! 👋🏼
Aquest és el nou logotip de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (@cvmc_info)
+ informació: https://t.co/OSLD3zIewr pic.twitter.com/Rv9tClZPTq
— Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (@cvmc_info) March 5, 2018
Així ho ha publicat l’ens en el seu Twitter seguit d’un comunicat de premsa:
La Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha presentat aquesta vesprada el nou logotip de la institució. El logo és un disseny de l’empresa valenciana Estudio Menta.
El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació va aprovar en la seua sessió de dijous passat el canvi de logo, que busca més senzillesa, eficència i austeritat, al temps que una millor convivència amb la marca À Punt Mèdia.
Aquest nou logotip substitueix el logotip que la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació creat de manera interna i que usava de manera provisional des de la seua creació. Una vegada definida la identitat visual d’À Punt Mèdia, l’espai públic de comunicació valencià, la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació ha actualitzat la seua identitat visual amb la finalitat d’oferir una imatge més cohesionada i actual de l’ens.
El nou logotip, que aporta valors essencials com la sobrietat, l’eficiència, la qualitat, l’harmonia i senzillesa; presenta un canvi significatiu respecte a la seua imatge anterior. La nova identitat visual substitueix les sigles per l’expressió literal de la denominació de l’òrgan: Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació. La nova imatge està integrada, a més, d’elements gràfics, com són les línies rectes i corbes, que exerceixen de recursos divisoris i integradors i poden acompanyar, encapçalar o subscriure la marca d’À Punt Mèdia amb l’objectiu d’aconseguir una convivència perfecta entre ambdues.
Des de l’empresa dissenyadora valenciana Estudio Menta comenten que l’objectiu que es van marcar per al disseny d’aquesta nova marca era que tinguera certa austeritat i alhora transmetre eficiència. És una identitat que no té la necessitat de persuadir, ja que no es tracta d’una marca comercial.
A més, des de l’estudi expliquen que és una identitat global, i no només un logotip aïllat, s’ha dissenyat la marca per a aplicar-la a elements de papereria fins a la senyalització de l’edifici. També la convivència amb altres marques de l’ecosistema d’À Punt Mèdia.
Font: Behance